Vi tilbyr

TooEasy tilbyr en bedre hverdag for de som arbeider med vakt- og bemanning.

Hvorfor du skal velge oss og TooEasy.

Alle leter etter bedre utnyttelse av de ressurser vi har. For deg som driver butikk så er kanskje den viktigste ressursen de ansatte, men det er også den som koster deg mest penger. Vi har alle arbeidet lenge med optimalisering av varekost og logistikk, lett etter 3 øre her og 2 øre der. Vår erfaring er at de aller fleste vil presentere en salgsgrafikk som ser ut som tusen fjelltopper og tusen dype daler, inntektene er med andre ord veldig forskjellig fra måned til måned, uke til uke, dag til dag, time til time og ikke minst rundt høytider. Når vi ser på grafikken for når ansatte er på jobb og så er grafikken mer enkel, ofte en rett linje. Det kan da ikke være god ressursbruk.

 

Våre produkter hjelper deg blant annet med denne problemstillingen. Her er noen andre fakta du burde se litt nærmere på:

 

  1. Optimaliserer bruken av ansatte ut ifra budsjett og erfaringstall og daglig bruk
  2. Sørger for at alle regler og lover blir fulgt med kontrakter, arbeidstider etc gjennom bruk av maler direkte i systemet
  3. Direkte integrering med lønnsprogramog overføring av lønnstall direkte
  4. Personallister (lovpålagt for noen bransjer)
  5. Automatiske vaktplaner for hele året (basert på budjsett og erfaringstall)
  6. Fleksibel vaktplan med avviksbehandling
  7. Total oversikt over bruk av timer, salginntekter, ansatte m.m.
  8. Direkte integrasjon med kassesystem slik at salg sees opp mot budsjett, personalkostnad m.m.
  9. Tilgjengelig fra alle steder med internett (skybasert) - PC, nettbrett, mobil
  10. Stemplingssystem (Kom&Gå) integrert.

Vi er helt sikker på at dette vil øke ditt resultat, være tidsbesparende og gi vesentlig bedre oversikt og styringsmulighet.

 

Partnerskap

Vår ambisjon er å ha et langt og fruktbart samarbeid med våre TooEasy kunder. Vår målsetting er at alle kunder skal være en referansekunde, både på TooEasy og med oss som leverandør.

Kunnskap

TooEasy Norge AS sine ansatte skal ha god kompetanse rundt de utfordringer som finnes med vaktplanlegging, ansatte, lønnsomhetsstyring og forretningsforståelse. For våre kunder skal vi være en kompetent partner å snakke med.

En kontakt

TooEasy Norge AS er ansvarlig for hele prosessen fra salg, installasjon, opplæring og brukerstøtte. Når kunden har akseptert tilbud og prosessen er i gang, får man tildelt en prosjektleder fra TooEasy Norge som er kontaktpunkt i hele prosessen framover.

Kundedrevet utvikling

For at TooEasy skal bli verdens beste vakt- og bemanningssystem for detaljhandelen, er det klart at kundene må være med å bestemme hvordan produktet skal utvikles. Vi gjør dette ved gjennom møter med alle våre kunder. Siden vi planlegger vår utvikling på denne måten vil det komme stadig nye versjoner som garanterer en kontinuerlig forbedring og funksjoner i verdensklasse.

Eksklusiv kundeklubb

Som bruker av TooEasy vil du automatisk bli med i samme kundeklubben som en rekke av skandinavias ledende butikkjeder. Vi tror du vil oppleve dette bra på alle måter.